Szex, kábítószer és Gloria Gaynor. A Studio 54
Az amerikai Meryl Meisler lencséjén keresztül pillanthatunk be az epikus diszkó korszak gátlásoktól mentes világába.
A neves fotós szabadúszó illusztrátorként kezdte, a New York Times és a Newsday számára alkotott, esténként azonban hobbijának hódolt - New York mára már legendásnak számító klubjait látogatta. A szabados elveket valló bulizókkal ellentétben nem fogyasztott kábítószert vagy ivott, de nem is ropta Donna Summer és Gloria Gaynor himnuszaira. Ezeken az estéken csak fotózott, átgondoltan és megfontoltan, hiszen egy ilyen gyorsan pulzáló környezetben hamar el lehetett lőni egy tekercs filmet.
A 70-es évek eme kivételes korszaka, a Studio 54, a Hurrah vagy a Paradise Garage alkoholtól szextől, és drogoktól hevült fülledt hangulata spontán stílusú képein köszön vissza.
Glenn Hughes a The Village People-ból